Subject: Harku valla avaliku huviga metsade teemaplaneeringu eelnõu avaliku väljapaneku teade
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 14:08:04 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Harku vallavalitsuse kirja seoses Harku valla avaliku huviga metsade 
teemaplaneeringu eelnõu avaliku väljapanekuga, kiri lisatud manusesse.

Harku valla avaliku huviga metsade teemaplaneeringu eelnõu avalik väljapanek 
toimub 28.03.–28.04.2025 k.a. Avalik väljapanek toimub elektrooniliselt 
Harku valla veebilehel 
<https://www.harku.ee/avaliku-huviga-metsade-teemaplaneering> 
https://www.harku.ee/avaliku-huviga-metsade-teemaplaneering. Materjalidega 
on võimalik tutvuda valla veebilehel ja geoportaalis 
<https://geoinfo-harku.hub.arcgis.com/> kaart.harku.ee, lahtiolekuaegadel 
elektrooniliselt Harku vallavalitsuses (Teenuste tn 2, Tabasalu alevik), 
Tabasalu raamatukogus (Teenuste 2, Tabasalu alevik), Harku raamatukogus 
(Instituudi tee 5, Harku alevik), Vääna raamatukogus (Väänamõisa tee 1, 
Vääna küla), Harkujärve kogukonnakeskuses (Kiriku tee 2, Harkujärve) ja 
Kumna kultuuriaidas (Kivikirsi tee 1, Kumna küla).  Eelnevalt kokku leppides 
on materjalidega võimalik tutvuda Muraste kogukonnakeskuses (Lee tee 9, 
Muraste küla, tel 5848 9661) ja Vääna-Jõesuu koolis (Hiie tee 21, 
Vääna-Jõesuu küla, tel 5695 7822). Kasutades QR-koodi, on võimalik tutvuda 
teemaplaneeringu kaardiga nutiseadmes.

Arvamusi eelnõule saab esitada avaliku väljapaneku jooksul 
(28.03.–28.04.2025 k.a) Harku vallavalitsusele järgmiste kanalite kaudu:

∙              tavakirjaga aadressil Teenuste tn 2, Tabasalu alevik, Harku 
vald (76901 Harjumaa);

∙              elektronpostiga [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald